Nahajate se tukaj
Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc od 2016 do 2019
V letih 2016 – 2019 bosta Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport in Evropski socialni sklad sofinancirala izobraževanje in usposabljanje zaposlenih za pridobitev temeljnih in poklicnih kompetenc, s poudarkom na razvoju kompetenc s področja informacijsko komunikacijskih tehnologij.
V osrednjem delu JV regije je konzorcij, ki ga vodi CIK Trebnje, partnerji pa smo Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma, RIC Novo mesto ter ŠC Novo mesto, prijavil za sofinanciranje različne javnoveljavne programe za odrasle in programe za pridobivanje in razvijanje temeljnih kompetenc, ki vključujejo tudi vidik trajnostnega razvoja:
- sporazumevanje v slovenskem jeziku,
- sporazumevanje v tujih jezikih,
- matematična kompetenca ter osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji,
- učenje učenja,
- socialne in državljanske kompetence,
- samoiniciativnost in podjetnost,
- kulturna zavest in izražanje.
Uresničevali jih bomo v različnih programih s področja komunikacije, finančne pismenosti, računalniške (digitalne) pismenosti, zdravja na delovnem mestu, učenja različnih jezikov, učenja slovenščine za priseljence…
Večina programov traja 50 ur, pri čemer se vsebina programa v obsegu 10 ur lahko prilagaja potrebam udeležencev in delodajalcev.
Vsebina programov bo podrobneje predstavljena na spletnih straneh partnerjev.
Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma trenutno omogoča izvajanje naslednjih programov:
- Varna hrana in HACCEP sistem
- Izkoristimo prednosti digitalne dobe – računalniška pismenost
- Programi usposabljanja za življenjsko uspešnost
- Drugi javno veljavni programi
- Več informacij:
Anica Pezdirc, npk.grm@gmail.com; 051 669 118
Programi so sofinancirani v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje.
Financerji