Nahajate se tukaj
Peace with ICT
Danes se z razvojem tehnologije na vseh področjih izobraževalne tehnologije še naprej razvijajo z enako hitrostjo. Izobraževalne tehnologije se na splošno uporabljajo v šolah in so večinoma zasnovane kot sistemi, usmerjeni v študente. Študenti današnjega dne so ostali študenti klasičnega izobraževalnega sistema, vendar so se sami radikalno spremenili. Današnji študentje, imenovani mileniali, imajo sposobnost, da postanejo digitalni domorodci, ki so sposobni seveda uporabljati tehnologijo kot posledica prve generacije v sodobni tehniki. Ti študenti porabijo večino časa za učinkovito uporabo digitalnih tehnologij. Tehnološke naprave, kot so računalnik, tablični računalnik, pametni telefon so vključeni v njihovo življenje. To je razlog, da se študentovo dojemanje tehnologije precej razlikuje od zaznave učiteljev, ki jim dajejo izobrazbo.
Zato morajo učitelji in študenti uporabljati izobraževalne tehnologije, integrirane v šolo in razred, skladno, učinkovito in produktivno.
Čeprav ima učitelj ključno vlogo pri uporabi teh naprednih, novih tehnologij, se mnogi učitelji obotavljajo, so zaskrbljeni in dvomijo glede uporabe tehnologije in ta pojav je pogost v večini evropskih držav. Digitalna avdiovizualna uporaba tehnologij plaši večino učiteljev.
Naša predhodna raziskava je pokazala, da učitelji uporabljajo te večkratne tehnologije le kot občasno. Zaradi tega odnosa učenci uporabljajo tehnologijo kot orodje iger. Opazovanje učiteljev v razredu:
- študenti se vedno pritožujejo nad situacijo, v kateri se razpoložljiva tehnologija ne uporablja učinkovito,
- so obupani ter
- kažejo vedenje brez motivacije.
Evropa si prizadeva za pameten, trajnosten in vključujoč proces izboljšav, kot je navedeno v strategiji Evropa 2020. Splošni cilji te strategije so:
- Povečati medsebojno delovanje izdelkov in storitev IKT.
- Spodbujati naložbe v področje raziskav in razvoja.
- Povečati digitalne kompetence in izboljšati spletne storitve.
- Uporaba IKT.
- Razširiti izobraževalni sistem, da bo izpolnjeval potrebe družbe.
Poleg tega gre za prehod evropskih držav na boljše položaje v prihodnosti, spodbujanje osnovnih in digitalnih kompetenc ter razvoj vsakega študenta in učitelja. Je tudi oseben razvoj in prispeva k izboljšanju digitalne usposobljenosti evropskih državljanov. Različne srednje šole in nevladne organizacije se bodo zagotovo okrepile v našem projektu.
Izbrali smo mednarodno partnerstvo za dejavnosti, ki vključujejo uporabo IKT za študente in učitelje. Naši partnerji bodo spodbujali delitev njihovih dragocenih projektnih eksperimentov. Promovira se transnacionalno sodelovanje, motivacija, inovativnost, raznolike perspektive in izmenjave izkušenj.
Cilji:
1. Povečati socialne in digitalne kompetence za spodbujanje več možnosti zaposlovanja v prihodnosti.
2. Povečati poklicne kompetence učiteljev in študentov z učenjem učinkovite in produktivne uporabe IKT.
3. Povečati jezikovne kompetence udeležencev in jih promovirati v različnih kulturah.
4. Učiti jih, kako sodelovati in prevzeti odgovornost.
5. Zagotoviti, da bodo učitelji delili izkušnje s svojimi kolegi.
Več o projektu lahko najdete na www.peacewithict.com.
1. 7. - 6. 7. 2018
Luka Novak, Matej Zobec in Barbara Turk smo se v okviru projekta udeležili usposabljanja o uporabi IKT v Reggio Emilia v Italiji.
Spoznali smo kar nekaj novih metod, ki jih bomo lahko uporabili v razredu in predstavili svojim sodelavcem.
5. 11. 2018 – 8. 11. 2018
Tretji sestanek projekta je potekal v Novem mestu. Projektni partnerji smo se zbrali na Gostišču na trgu, kjer smo se dogovorili o priročniku, ki bo nastal kot eden izmed rezultatov projekta. Določili smo ciljne skupine, vsebino in razdelili delo med vse partnerje projekta. Prav tako so turški partnerji predstavili vsebino platforme www.vogop.com, ki povezuje dijake in učitelje poklicnih šol iz sodelujočih držav.
17. 6. 2019 – 20. 6. 2019
Zadnji sestanek je potekal v Alexandrii v Romuniji. Tu smo pregledali opravljeno delo in si ogledali natisnjen priročnik. Priročnik Peace with ICT je bil natisnjen v angleškem, turškem, italijanskem, romunskem in slovenskem jeziku.